KOM SÅ, 2021!
Tak for i år. Og tak for kaffe for et år. Da vi ved årsskiftet sang ‘Vær velkommen, Herrens år’, kunne vi ikke vide, hvilket år vi bød velkommen. 2020 har i sandhed været et herrens år. Jeg vil...
Læs mereDel din viden – skriv en fagbog
Det er nu to år siden, at min bog ”Som ringe i vandet – Strategisk PR og omdømme i en forandret virkelighed” udkom på Samfundslitteratur. Dermed gik en drøm om at skrive en bog i opfyldelse. Det var en...
Læs mereCoronakrisen har flyttet topcheferne frem i frontlinjen
Topcheferne går forrest, når danske virksomheder udviser samfundssind under coronakrisen. Eksempelvis når Mærsk hjælper med at få værnemidler til Danmark, Novo Nordisk Fonden støtter forskning i coronavirus eller Topdanmark bakker medarbejderes frivillige indsats i nødberedskabet op. Dermed har coronakrisen...
Læs mereHold Danmark i gang!
Coronavirus har ramt verden, som hastigt lukker ned, mens politikere, myndigheder og sundhedspersonale gør, hvad de kan, for at bremse smitten og bekæmpe sygdommen. Alvoren er nok gået op for de fleste, mens alle prøver at vænne sig til...
Læs mereDrømmer du om at blive selvstændig?
Så tag springet! Det er mit helt korte råd. Men der er naturligvis en ting eller to, som er værd at overveje, inden du kaster dig ud i at gøre drømmen til virkelighed. I morgen runder jeg tre år...
Læs mereLynguide til forretningsforståelse for kommunikationsfolk
Hvordan gør du dig fortjent til at blive rådgiver for topchefen? Og hvilke kompetencer skal du besidde som kommunikatør for at klare dig i konkurrencen om de gode jobs i fremtiden? Svaret på disse spørgsmål er mange ting, men...
Læs mereFolkemødet behøver ikke koste en bondegård i Allinge
Skal din virksomhed eller organisation med til Folkemødet i 2020? Folkemødet 2020 kan synes langt væk. Men hvis har I været på Folkemødet i år, er det en god idé at evaluere indsatsen, mens den er frisk i erindring....
Læs mereFremtiden er her allerede!
Hvad skal kommunikatører kunne i fremtiden? Det har været et centralt spørgsmål, når jeg har været rundt i landet og holdt oplæg med afsæt i min bog ”Som ringe i vandet – Strategisk PR og omdømme i en forandret...
Læs mereSyv interessante medietendenser
Lyd, robotjournalistik, personaliseret indhold, involvering af publikum og digitale fortællinger. Det var blandt emnerne, da Medietrends i starten af april havde arrangeret en tredages tour de force rundt til danske medier med mere. Tv2.dk, A4 Medier, Zetland, Mediano, Lasso,...
Læs mere