Det siger kunderne
Jepsen+ arbejder med private og offentlige virksomheder, organisationer, foreninger og fonde inden for en bred vifte af brancher og områder. Her er et udpluk af, hvad nogle af kunderne siger om samarbejdet:
Strategisk fundament, kommunikationsplan og nordisk PR-indsats
”Da vi skulle øge kendskabet til Almirall i Norden, hjalp Anne Katrine og Peter med at opbygge det strategiske fundament, udvikle kommunikationsplan, budskabstræne samt gennemføre en succesfuld PR-indsats i Danmark, Sverige og Norge. Anne Katrine og Peter er grundige, erfarne og effektive – og ikke mindst behagelige at samarbejde med. Desuden udviste de god forståelse for den kompleksitet, der kendetegner life science-branchen.”
Jacob Anker Rasmussen, General Manager, Almirall Nordic
Indsatsen blev gennemført i samarbejde med Blou Communications og nordiske partnerbureauer.
Strategisk sparring og kommunikation
”Finansrådgiverne har trukket på en bred vifte af kompetencer hos Jepsen+ til både store og små opgaver. Alt fra strategisk rådgivning over PR til nyhedsbreve, præsentationer, videoproduktion og hjemmesidetekster. Samtidig har Peter fungeret som sparringspartner i krydsfeltet mellem forretning og kommunikation, fx til at skærpe vores profil i markedet og vinde nye kunder.”
Stefan Kercza, adm. direktør og partner, Finansrådgiverne
Kommunikation og politisk interessevaretagelse
”I Danish.Care har vi gennem en årrække haft et fast samarbejde med Peter, der har bistået med foreningens og branchens kommunikation, synlighed og strategiske mærkesager. Peter favner både den strategiske sparring og praktiske udførsel, og jeg har altid sat meget stor pris på samarbejdet både ift. møder med stakeholdere, politiske oplæg, skrevne debatindlæg, eller når Peter trådte til som moderator ved oplæg og debatter.”
Morten Rasmussen, direktør, Danish.Care – branchen for hjælpemidler og velfærdsteknologi
PR, presse og strategisk sparring
”Peter har været en super god partner for os på PR. Han har hjulpet os med sparring og eksekvering på vores PR-strategi, været en god indgangsvinkel til pressen og sikret en række gode historier for Sentia. Vi giver Peter vores største anbefaling.”
Linnea Alberte Nielsen, Marketing Manager, Sentia Denmark
Fortællinger til rekruttering
“Kriminalforsorgen har hele tiden behov for at rekruttere nye fængselsbetjente. Gennem et målrettet og langsigtet PR-arbejde har Peter hjulpet os med at fortælle andre historier om jobbet som fængselsbetjent end dem, der ofte dominerer mediebilledet. Det har helt konkret sat ansigt på os og nuanceret billedet af, hvad jobbet går ud på. Det har haft positiv effekt på interessen for uddannelsen og Kriminalforsorgen som helhed.”
Anne Bunimowicz, chef for Koncern Uddannelse, Kriminalforsorgen
Kernefortælling og strategisk retning
“Psykiatrifonden rummer mange stærke og vigtige historier, som vi havde brug for at samle i én kernefortælling. Samtidig havde vi behov for en klar kommunikationsstrategi og at gentænke vores organisering af kommunikation. Peter har hjulpet os med dette og samtidig stået for facilitering af fx seminarer i strategiudviklingen.”
Marianne Skjold, direktør, Psykiatrifonden
Tekster og nyhedsbreve, der rykker
”Vi hjælper vores kunder med at skabe værdi for deres forretning gennem kommunikation med deres kunder. Peter har skabt værdi ved at styrke vores egen kundekommunikation. Både i form af strategisk rådgivning og konkrete tekster. Eksempelvis har det bidraget til, at vores nyhedsbreve har fået et markant løft målt på læse-, klik- og åbningsrater.”
Kåre Jacobsen, direktør og COO, ipvision
Kom tættere på samarbejdspartnere på Folkemødet
”Hvordan samler og inddrager man de rigtige mennesker i virvaret af tusindvis af arrangementer og events på Folkemødet? Peter har hjulpet os med at udvikle koncept, sammensætte program, forberede og facilitere arrangementer på Folkemødet, som har bragt os tættere på vores samarbejdspartnere. Og føjet nye partnere til James Lind Institutes arbejde med reelt at sætte patienten i centrum i klinisk forskning.”
Henrik Vincentz, stifter og direktør, James Lind Institute
Pressearbejde, rådgivning og rekruttering
”Peter har været med helt fra starten, da Ikano Bolig skulle lanceres i Danmark. Han har både hjulpet os med kommunikationsrådgivning, udarbejdelse af pressemeddelelser og historier, som han har fået placeret i nøglemedier. Derudover har vi også brugt Peter til sparring i forbindelse med ansættelse af en kommunikationsmedarbejder.”
René Brandt, adm. direktør, Ikano Bolig
Signaturhistorier i nøglemedier
”BoligPortal er Danmarks største lejeboligportal. Gennem rådgivning, sparring og eksekvering har Peter hjulpet os med at forme markante signaturhistorier og få dem i nøglemedier. Det har været med til at positionere os som en toneangivende aktør på lejeboligmarkedet. Både i forhold til lejere og udlejere.”
Thomas Rendbæk, CMO, BoligPortal
Grundfortælling og kommunikationsrådgivning
Udvikling af grundfortælling og løbende kommunikationsrådgivning.
Augustinus Fonden